First day - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Patrick Oosterveld - WaarBenJij.nu First day - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Patrick Oosterveld - WaarBenJij.nu

First day

Door: Patrick Oosterveld

Blijf op de hoogte en volg Patrick

31 Maart 2014 | Verenigde Staten, New York

Dear readers,

I finally arrived in New York, it was a long trip but we survived it. We had a rough flight along the way, but after eight hours we landed safely on JFK airport. We are staying at the Sugar Hill Harlem Inn in Harlem. Yesterday we didn’t do much, we were pretty exhausted due to the long flight. That is why we decided to grab a yellow cab from the airport to the inn and explore the area for a bit and grab a bite to eat. There was a lovely restaurant just around the corner where we could eat and there was a live band playing some music.

Today we are going to explore New York city, I am still waiting for the rest of us to wake, as I would have thought, I was the first one up.

Well friends and family, keep checking my further posts.

Beste lezers,

Ik ben eindelijk aangekomen in New York, het was een lange reis maar ik heb het overleefd. We hebben op de heenreis best veel turbulentie gehad, maar niet echt iets om ons zorgen over te maken. Na acht uur vliegen zijn we geland op JFK airport en momenteel verblijven wij in Sugar Hill Harlem Inn in de wijk Harlem. Gisteren hebben wij dan ook niet veel meer ondernomen. We hebben een echte yellow cab genomen van het vliegveld naar de inn, toen zijn we een beetje in de buurt gaan kijken en hebben we een hapje gegeten in een restaurantje bij ons om de hoek.

Vandaag gaan we New York City ontdekken, alleen ben ik nog wel aan het wachten totdat de rest wakker wordt aangezien het hier op dit moment kwart voor 8 in de ochtend is. Zoals ik wel verwacht was ik namelijk de eerste die wakker was, haha.

Nou ik zou zeggen wacht met spanning af wat ik verder zal gaan melden de komende dagen.