Days before departure - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Patrick Oosterveld - WaarBenJij.nu Days before departure - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Patrick Oosterveld - WaarBenJij.nu

Days before departure

Door: Patrick Oosterveld

Blijf op de hoogte en volg Patrick

27 Maart 2014 | Nederland, Groningen

Dear readers,

As you all might know, I will be travelling to the United States in a few days. My journey will start on 30 March, then I will be travelling to New York City for 5 days. When leaving New York the journey will continue to Bellingham, located in the state Washington. There I will be staying at a host family. During my stay in Bellingham I will go to Whatcom Community College to visit some classes.

I hope that my trip to the States will be a great learning experience and I am most definitely looking forward to stay abroad. I expect that I will stay at a lovely host family, who can show me around in Bellingham.

I will try to update my blog 2 or 3 times a week, there you can find what I have been up to and what my experiences are so far. I’ll keep you guys posted.

Beste lezers,

Zoals jullie weten vertrek ik bijna naar Amerika voor mijn buitenlandverblijf. Op 30 maart vlieg naar New York en daar zal ik 5 dagen vertoeven. Vervolgens vlieg ik daarna door naar de andere kant van het enorme land. Daar zal ik dan 3 weken wonen in het plaatsje Bellingham in de staat Washington. Gedurende mijn verblijf daar kom in een gastgezin terecht en zal ik daar de Whatcom Community College bezoeken voor een aantal lessen. Verder hoop ik natuurlijk dat ik genoeg de mogelijkheid krijg om veel leuke dingen te doen in beide plaatsen en dat ik veel ervaring op kan doen in Amerika.

Ik zal proberen om mijn blog zo’n 2 a 3 keer per week te updaten, zodat jullie mijn ervaringen kunnen lezen.

Tot de volgende post dan maar.

  • 30 Maart 2014 - 20:04

    Mama:


    Een hele fijne reis en geniet er lekker van. XXXX










Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Patrick

Actief sinds 26 Maart 2014
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 5513

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 26 April 2014

New York - Bellingham adventure

Landen bezocht: